- Sista inlägget



Diana och jag, finfint!

Nej men kvällen har jag spenderat inne i sängen med Diana i telefon. Skrattat så jag gräääät! Jag och Diana, sjuka människor. Verkligen! Men sen fick man sms från Aldin att man verkligen inte dissade han. Så ringde han och pratade med han. Och sen Johanna nu sist, som tror hon ska dissa mig för något skit med handbollen igen. Den här gången är det min Födelsedag vi snackar om, det går väl före. Eller? Jag, Johanna och Diana har planerat i veckoooooooooooooooooooooor fan.. -.- Well, får se hur det blir nu då. Imorgon har jag sovmorgon! Så ska åka med mamma. Men nu ska jag hoppa in i duschen sen ligga och messa lite. Mys. Puss på er

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0