- Ta åt dig av mitt leénde, för jag ler för dig!

Hejni. Skoldagen idag var väl helt okej. Min mobil har ju tyvärr dött igen så har en gammal ful Nokia igen eftersom min rosa var tydligen batteriet helt böjt på, oj liksom.. HAHA! Kollade med några om dom hade batteri, Vera skulle kolla det tills imorgon. Hur gulligt som helst!:) Hände ingenting, vi spelade våran teater på SO:n sen hade vi Engelska. Aldin fick tag i min mobil då och det dröjde innan jag fick den kan jag säga. Typ tre timmar? Menmen. Förresten hatar jag när folk kallar mig kort, verkligen HATAR! Olle, Matte och Gurra asså dom tre.. Vi fick öva i Entrén idag till imorgon då vi har Björkhagadagen med. Inte lite pinsamt, pluss att jag kom av mig helt. HAHAHA! Våran lärare började iallafall gråta så lite småsöta var vi nog. Drog hem till mig sen med Johanna, vi har inte gjort någonting typ. Spelat TV-spel och kollat kläder typ det. Men nu ska jag käka. Pööss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0