- Tisdag



Suttit i telefonen hela kvällen kan man säga. Mer om min dag, har varit i skolan. Vi spelade upp vårt rollspel. Var faktiskt riktigt kul! Haha. Efter det hade vi Engelska. Sen spanska. Var inte på spanskan. Vi skulle se på någon film med franskan och det fanns inte en enda stoljävel över eller ett bord. Så herrååå! Tro inte att jag tänker stå upp i 40min. Aldrig i livet. Satt nere och chillade med några underbara tjejer istället. Sen hade vi lunch och sen bild. Jag och Diana drog ut och ritade, eller vi ritade ju jättemycket. Satt mer och kollade på de som hade idrott. Erik sprang utan tröja och kan ju säga att jag och Diana satt och dog. HAHA!

Efter det stannade jag, Johanna och Emil kvar i skolan ett tag. Vi ville in och se på film med Aldin och dom men det fick vi inte. Fick damp på deras lärare så vi skickade in den gamla fula mobilen jag har som har världens tuffaste ringsingal, typ "dididididididododdi" den låter något sånt där och HAHAH! Ashögt dessutom, så den låg och skrek där inne hos dom. Alla bara "Karros mobil!" pinsamt, hehe. Sen höll deras jävla lärare på och skulle ha ner den till lärarrummet? Aldrig i livet liksom. Sen drog jag och Diana till våra bussar iaf, träffade på en hel del folk. Sen hamnade jag hemma. Låg ute och solade. Så jävla underbart väder!


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0