- Torsdag



Varit i skolan idag hela dagen. Hade läxförhör på spanskan sen såg vi bara på den vanliga tråkiga filmen. Efteråt påväg till matten trodde jag att jag skulle dö. Greps av sån jävla panik. Tårarna låg i hela ögonvrån, benen skakade och hjärtat slog som jag vet inte vad. Hade svårt att andas och bläääää. Skitjobbigt. Fick vara inne på toan med Johanna i typ 5min för att få tillbaka kontrollen. Usch, det var riktigt läskigt. Bara pågrund av den här grejen att det kan kännas sådär. Känns som jag spolas tillbaka i det förflutna, att jag är där jag var den gången och jag vägrar hamna där igen! Aldrig. Hade matte i hundra år, orkade inte vara kvar där inne. Drog ut och stod och pratade med Olle. Sen kom Diana ut och pratade lite sen drog vi ändå in och såg på filmen. Sen hade vi lunch, fick sån där äcklig panik där med i någon minut men lugnade mig sen. Stod vid fotbollsplan sen med alla och bara chillade. Sen hade vi NO-prov. Gick väl helt okej. Slutade sen så drog och väntade på att Johanna och Dianas friendsmöte skulle bli klart. Sen drog jag och Johanna hem. Var väl det. Sitter och smsar lite nu, snart ska jag ut och käka! Gött. Puss på er

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0