<3



Han gör mig gladare än någon annan samtidigt som han kan få mig som argast, men bara hans röst lugnar mig. Bara hans blick. När han säger "Karro" jag ryser i hela kroppen. Bara av att ha han i närheten gör att jag mår som bäst. När jag ser han.. Det går inte att förklara. Han gör mig så jävla glad, inte ens glad är rätt ord. För han gör mig lycklig. Han är allt. Kan inte vara utan han. Det bara är så. Han är luften jag andas. Han gör mitt leénde! Skulle inte byta ut han mot någon, ingen alls. För det är bara han för mig. Det finns ingen annan. Absolut ingen annan. Jag stannar hos han nu. Jag viker inte undan igen, jag lämnar inte hans sida, jag flyr inte från kärleken i ren panik som jag brukar, Jag stannar här. För jag litar på honom, jag är trygg med honom.


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0