Ingen rubrik.



Man SKA bjuda på sig själv..

Sitter och skriver med Diana på facebook precis. Planerar lite inför de sista dagarna innan sommarlovet nu. Vi ska ju ha grillfest våran klass + parellklassen. Galet mycket gilla! Har världens huvudvärk annars. Skallen bara dånar. Well, var i skolan hela dagen. Hade slöjd på morgonen, smet ut med Diana en stund. Diana hade så jävla brottom så glömde ju få på mig skorna, alla mobbade mig. Fett elaka. Hade idrott sen matte. Vi hade någonting med matten, typ diskuterade om radhus och pinnar?! HAHHAHAHA. Var lätt iallafall. Sen fick jag och Diana värsta kicken. Vi hade fett brottom, Gurra stannade ju upp mig som vanligt vid skåpen, Diana fick damp. Första gången. Haha. Drog till lunchen, sen drog jag med Aldin, Ajanth och Andreas och deras lärare. Dom hade värsta gymmet vid våran musiksal? Blev helt förvånad. Hah, ringde dit Diana som också kom. Sen var vi där ett tag. Drog sen. Och tog några hundra år innan jag lyckades få tillbaka min solbrillor av Aldin. Sen rullade dagen på som vanligt. Vi hade något med Elevrådet efteråt. Jojje eller Gurra satt och blåste mig i ryggen, kittlades som fan! Men det var väl det. Jag och Seffi satt bara och skrattade oss igenom hela engelskan. Duktiga tjejer.

Efter plugget drog jag med mamma ner till Tumba c. Skulle hitta en tröja men den fanns inte kvar så vi åkte till Södertälje. Hittade den inte där heller men fick med mig en supersöt klänning, ett linne och sen en till känning jag skulle ha till Skolavslutningen fick jag för mig fast nej. Ska beställa den första från Nelly här under. Så den här jag köpte lämnar jag tillbaka i veckan, om inte mamma skulle ta den? Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0