- Japp, jag har tråkigt.

Namn: Karolina Linnéa Pettersson.
Pojkvän: Nepp.
Födelsedag: 5 juni.
Hemstad: Stockholm.
Ögonfärg:  Riktigt ljusblå.
Hårfärg: Brunett med lite ljusa slingor i här och där.
Längd: 1,63
Höger/vänsterhänt: Höger. 
Värsta ovanan: Gör först, tänker sen.
Stjärntecken: Tvilling.
Sko stl: 36 oftast, ibland 37.
Är dina föräldrar skilda: japp.
Din svaghet: Skriver inte den här.
Dina rädslor: Bli sviken.
Mål för den här året: Venne.
Mest använda fras på msn: "Haha :)"
Det första du tänker på när du vaknar: Inte ääään!  

FAVORIT:
Person:
Johanna och Diana.
Färg: Rosa, vit och svart.
Mat: Ingen aning.
Djur: Katt.
Glass: Daim.
Godis: Choklad.
Affär: H&M, Gina tricot, Bikbok typ.
Skådespelare: Taylor Lautner.
Låt: Veronica Maggio - Snälla bli min igen.
Nummer: 4.
Tuggummi: Extra i jordgubbssmak.
Favoritdag: Lördag.
Årstid: Sommaren är det bästa som finns!
Tandkräm: Colgate.
Doft: Vaniljdoftande.

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor;
  Psykolog, skådespelare.
Hur vill du dö: Inte hemskt iallafall.
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen, haha! :)
Vem är högljuddast: Jag, Johanna och Diana. HAH!
Vem får dig mest att skratta:  Diana.
Vem har du känt längst: Johanna.
Vem är blygast: Helt olika, haha.
När grät du mest: När Nellie dog.
Vad är den bästa känslan i världen: Att älska en person och att få bli älskad tillbaks av den.
Värsta känslan: Känslan när man får reda på att den bästa personen för dig stått och ljugit dig rätt upp i ansiktet och sagt massa annat till de andra.
Vart vill du bo i framtiden: Göteborg tror jag.
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Vet inte.
Hur länge tror du att du kommer leva: Runt 70 kanske.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
Ja.
Blivit dissad: Yes.
Rymt hemifrån: Nää.
Föreställt dig ditt ragg naken: Hahaha!
Skolkat: Japp.
Tänkt på självmord: Jag är inte emo.
Sovit utomhus: Haha ja!
Gråtit i skolan: När jag var yngre.
Spytt i skolan: Euw nej.
Velat bli modell: Nej?
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Haha ja, en massa!
Sätt en död människa: Nej , och vill aldrig heller.
Druckit alkohol: Ja.
Använt droger: Har aldrig och kommer aldrig.
Varit på scen: Japp.
Snattat: Ja, men bara något lite så som godis.
Retats: Jarrå.

DU:
Svär:
Typ hela tiden..
Sjunger bra: Helt okej.
Duschar dagligen: Klart, äckligt annars?
Vill gå på högskola/universitet: Vi får se.
Vill gifta dig: Om den rätte finns.
Tror på dig själv: Jag vet när jag talar sanning och när jag ljuger.
Kommer överänns med dina föräldrar: Oftast iallafall.
Går till kyrkan: Nej.
Sover med gosedjur: Nej.
Dansar i regn: Haha, har hänt men nej.
Sjunger i duschen: Alltid!

THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
Cola.
Mcdonalds/burger king: Donken.
Choklad/vanilj: Vanilj.
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar.
Kött/veg: Kött.
Tv/film: Film.
Gitarr/trummor: Gitarr. 
Adidas/nike:  Adidas.
Kinamat/mexikanskt: Ingen aning.
Kakor/paj: Kakor.
MTV/VH1: MTV.
Blind/döv: Döv tror jag.

KAN DU:
Gå ner i splitt:
  Haha nej!
Skriva med båda händerna: Ja, fast det blir rätt fult me vänster.
Vissla: Nej, HAHA!
Blåsa en bubbla: Nej inte det heller, sämst jag är. HAHAH!
Rulla din tunga i en cirkel:  Ohyes!
Ha dina ögon i kors: Typ.
Nudda näsan med tungan: Haha nej , jag har kort tunga :)
Dansa: Haha ja? Vem kan inte?
Äta vad du vill utan att oroa dig: Typ ja.
Vem var den senaste pesonen du nudade: Lillasyster.
Jag pratade i telefonen med: Mamma.
Jag kramade: Diana.
Jag skällde på: Hugo haha.
Jag sportade med: Själv annars?

SENAST DU:
Skrattade:
Åt min mamma idag, haha.
Grät: I helgen.
Tuggade tuggummi: Igår.
Drog ett skämt: Haha varje dag oftast.

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
 Våra två balkonger åt båda hållen haha.
Lyssnar du på musik nu: Japp.
Vad har du på dig: Morgonrock :$

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter:
  Kanske.
Mirakel:  Japp
Magi: Japp
Kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Gud: Nej.
Spöken: DET FINNS!
Tomten: Nej.

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka:
Thailand.
Hur många plattor äger du: Haha ingen aning.
Hur många kuddar sover du med: Två/tre.
Dricker du mjölk: Nej typ inte.
Personer du hatar: Falskajävlar.
Tror du gud är en tjej: Om han nu finns så nej.
Var tror du vi hamnar när vi dör: Jag vet inte.
Hur många signaler innan du svarar: Man räknar väl ändå inte?
Vad borde man uppfinna: Vet inte.
Är du ett hälsofreak:  Nja.
Vad är det värsta vädret: Regn, regn, regn..

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0