- 01.14



Hejdär. Har varit i skolan hela dagen. Hände inget särskillt där under dagen.  Var helt död, gick i mjukisar och typ halvsov hehe. Alla lärare bara åh har sätt dig i Botkyrka tidningen, vi ska rösta på dig Karolina och lala.. Haha, gulligt. På lunchen låg jag i Olles knä och hade benen på Erik, tror ni inte Aldin försöker få mig att sätta mig upp, jo men inte. Han kittla sönder mig och ärligt talat fick jag ingen luft, fyfan vad jag är kittlig! Måste fan vänja mig av vid de där. Vi hade musikprov efter skolan, jag och några fler. Alla drog typ för ingen kunde haha. Försökte iaf, men har ingen aning om hur det gick.. Hoppas på g iaf så jag slipper göra muntligt med. Kom hem sen och har bara snackat med mitt hjärta, försöker få min helg att gå ihop. Har lucia grej på lördag klockan 12 och sen ska jag rida ut med Julia på söndag. Hade gärna ridit på lördag med, kanske hinner det med men tveksamt. Ska träffa E med tror jag. Puss


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0