- 01.39



Hejni. Började dagen genom att åka till Tumba centrum, mötte Mattias vid pressbyrån sen kom Aldin och Andreas med. Mattias och Johanna var säkra på att elevrådsskit grejen började 8.00 men inteee, Aldin hade återigen rätt som vanligt. Behöver jag ens nämna hur stolt han var? Iaf, så vi satt till 9 ungefär inne i centrum och gjorde absolut ingenting. Killarna va dumma sen så drygade ett tag med HEHE! Äsch, vad hände? Jag och Aldin gjorde spågrej, jag och Andreas hade juice krig och Mattias var arg för jag inte lyssnade haha. Jo juste, vi berättade hur våra giftemål skulle gå till, alla fick välja en person som den andra skulle gifta sig med och så skulle vi göra en historia typ om hur de gick till, HAHAHA as kul. Min var bäst! Men iaf, om vi ska syfta på själva elevrådsgrejen vad vi gjorde där så fick veta en massa grejer iaf som definitivt inte stämmer på Björkhagaskolan, så nu blir det ändring där, killen som höll i de hela var grym med! Och lunchen var bäst. Asgod, dog typ. Sen nu på kvällen var jag och såg Breaking dawn med Johanna, bästa filmen! Sen har jag suttit med Aldin och hans kompisar över skype ett tag med. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0