- 01.58



Klockan är två och jag pluggar, ska upp halv 7 haha galet. I vilket fall som helst har jag varit i skolan hela dagen. Pratat om en massa med Aldin, den enda person jag öppnar mig helt för nu för tiden. Iaf, hade musik, spanska, svenska, hemkunskap sen slutade vi. Åkte hem med mamma. Låg och kollade på skilda världar med söta lillasyster och henne sen så somnade jag i soffan så låg där hela kvällen. Kul liv, as pigg nu iaf. Ska fortsätta smsa med Nico, E somnade precis. Kul.. Får se vad jag hittar på imorgon efter skolan. Kanske E annars blir det nog bara hemma. Ska vara i Tumba centrum klockan 12 sen på någon Lucia sak på lördag, heeeeeeeerregud haha. Överlever nog ändå. Nu blir det sängen i vilket fall. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0