- 22.33



Hejdär. Varit i skolan hela dagen. Och gissa vad?! Glömde mobilen hemma. Det där händer bara inte mig! Aldin bara kommer till mig och bara varför svararu inte på mobilen?! Jag bara den är hemma. Alla runt omkring bara WTF?! HAHAHHA, nej som sagt, de där händer inte mig. Iaf hade värsta paniken under lunchen. Var tvungen att sitta med Johannas mobil i handen och bara knäppa på den. Sjukt hur beroende jag blivit av den där, hahaha! Aja, vad hände annars? Hade en massa lektioner och inget särskillt hände sen. Eller jo juste, vi hade elevråd. Aldin och Mattias tror inte jag kan skriva protokoll, dom sitter där och bara Karro förstod du vad dom sa? Vad du ska skriva? Hahah, så jävla dumma. Drog hem sen med mamma. Sen på kvällen var jag i Tumba igen, är ju uttagen till Botkyrkas lucia så dom skulle ta foton och sådär nere i centrum idag. Mitt blev fail men vem bryr sig, haha. Har inte gjort min engelska skit heller, men jag orkar bara inteeee.. Så äre! Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0