- 23.03



Tog bilder utan blixt och då när man gör effekten mörkare med så ser man inte min blåa färg alls och vet ni? Jag ska skaffa bruna linser. Skiter it. Övertalat mamma nu med så nu kör vi. Whii! Och nu kommer folk dampa lagom eftersom alla bara åh du har så fina ögon, dom är bara blåa. Helt vanligt tråkiga blåa.. Iaf, helgen har varit bäst! I lördag kom E hit och vi låg i min säng och mös hela dagen. ♥ Sen på kvällen gjorde jag absolut ingenting. Satt vid datorn i hundra år och idag har jag varit ute med bästa Benni tillsammans med Julia som jag inte träffat på år typ, vi var ute och red i skogen i säkert två timmar, hade så himla mysigt och en hel del att snacka om. Det som är så underbart med Julia, så lätt att prata med henne om allt verkligen! Sen har jag blivit klar med min engelska nu. Har dock inte börjat med svenska debatten, ingen aning om vad jag ska skriva om. Får kolla runt lite på internet nu. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0