- 23.42



Har inte varit någon uppdatering knappt nu under lovet. Kan dra de senaste dagarna. I fredags var jag med mamma och småshoppade lite, vi vaknade så sent så det blev inte mycket alls. Men en jacka, vantar och mössa iallafall. Hittade absolut ingen BH i min storlek, höll på att flippa ut totalt. Aja, vet inte vad jag ska göra med de där riktigt.. Glad över tuttisarna ändå! Men annars då, jo i lördags så kom Johanna hit och vi drog mot tågen. Hon mötte Emil och jag åkte och mötte upp E. Var hos han hela dagen sen drog jag och idag har de inte hänt så mycket, Johanna kom och sov här och vi har segat hela dagen. Roligt liv. Saknar E så in i helvete just nu och vill bara ha helg, helg, helg.. Inte ett dugg sugen på skolan imorgon men vad ska man göra? Puss.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0