- Nacceb

 

Inga frågar om dig längre, de vet att jag har hittat en annan.
Inga frågar om oss längre, det vet att jag påbörjat något nytt.
Inga frågar om jag saknar dig fortfarande, de antar väl att jag har glömt.
Men, det är så svårt att inte tänka på dig, oss och sakna allt vi delade.
Jag har varit påväg mot en ny väg länge nu, börjat gå på den stigen.
Men bara genom att blicka snabbt tillbaka, bara vända bak huvudet och kolla på det som varit..
Får mig att i panik vilja rusa tillbaka igen.
Det ska inte vara så, jag kan inte påbörja något nytt när jag inte är klar med de gamla.
Vissa dagar är jag så säker, andra så osäker och idag, är en sån dag.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0