- 00.12

Iaf, hallå där. Skoldagen idag har varit rätt chill. Vi var på ungdomsmottagningen på morgonen, dom särade på oss tjejer och killarna och snackade om allt möjligt. Kändes helt fel att inte ha killarna i samma rum, faktiskt! Haha. Kom tillbaka lagom till språkval, tyvärr. Nej men de va en rätt bra lektion, Andreas och jag hade sjukt kul bara med en sån här plasthandske, inget liiiiiiiiiv hahahaha. Och Gustav kastade grejer på mig, så skulle jag kasta tillbaka men båda gångerna träffade jag Jojje istället och han trodde de va Andreas, HAHAHAH! De va riktigt kul! Hade hemkunskap sista timmen som vanligt, var med Seffi och Anna. Vi lyckades fixa översvämning och göra så våra typ smörgåsmuffins som de hette började brinna i ungen, HAHAHAH lyckat. Men kycklingsoppan som vi gjorde blev riktigt jävla god.

Åkte hem med mamma efteråt sen. Min klänning till Halloween hade kommit, kärlek! Lite stor är den men jag överlever. Lägger upp bild på den sen, många har säkert sätt den på facebook redan men iaf. Imorgon är det fredag och jag har skolan sen ska vi på någon teater på eftermiddagen, sen ska jag troligen med Aldin till hans bror och sen tillbaka till skolan för att ha något möte med klassen, får se sen. Beror lite på. Puss


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0