- 00.15



Min uppdatering kommer suga den här veckan. Lev med det! Är så trött på allt för tillfället. Vill byta skola, vill flytta, åh dööö.. Vill bara ändra mitt liv  H E L T! Aja, sitter och väntar på att E ska logga in på skype. Pratade med han hela gårnatten så lär väl sitta med han sen till morgonen någon gång över datorn. Imorgon har jag annars utvecklingssamtal vid halv2, ingen jävla aning om varför jag ska ha det på ett lov. Fuck off! Sen på onsdag blir det E igen troligen, sen på torsdag shopping med mamma, fredag vet jag inte och på lördag E sen spenderar jag nog söndagen med Johanna, när hon är hemma och så. Sen är det plötsligt skola igen. JAG VILL INTE! Och förresten, 1 november idag med. Hatar. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0