- 00.59



Hallå där.
Bara varit i skolan idag. Kom typ 40min försent också. Tog en liten sovmorgon! Hehe, nej men aa. Klockan ringde inte. På idrotten höll vi bara på med massa olika räddningar, skit tråkigt. Sen hade vi musik, hade min redovisning, HAHAHHA det gick åt helvete. Orkar inte. Hade fan det svåraste av alla, jävla skit. Vad hände mer? På rasten satt jag och sov på Olle, Aldin slog till mig med Ajanth kryckor hundratals gånger, jag gick och tjatade på Mattias hela tiden, Johanna gav inte mig tuggummi, elakt. Sen hade vi matte och sist träslöjd. Gjorde ingenting på träslöjden typ, min lärare tyckte jättesynd om mig. Hade sjukt ont i halsen och har det fortfarande. Förskyldning på g, lagom till lovet och Halloweenfesten, helgen och allt .BAAAAAAJS! Orkar inteeee.. Har annars pratat med Aldin i tele och han blir suris om inte jag kommer imorgon men lutar ändå åt att vara hemma. Vill vara frisk på Fredag när vi har simprov och all den där skiten. Ska fortsätta smsa med Nicopico. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0