- 16.03



Orkar inte dra helgen, eftersom den varit katastrof.. Idag har jag varit i skolan idag, hände inget särskillt. Har ont som fan i axlarna efter att Gustav masserade mig, gjorde ont som utav helvete! Är helt klart med NO arbetet nu. Riktigt skönt. Har bara en grej kvar att skickade iväg till min lärare sen är det musiken som ska bli klar innan 00.00 ikväll men det löser sig. Sen är jag helt friiiiiiiii! Åh vad skönt det ska bli. Annars då efter att jag slutat mötte jag Aldin och Andreas. Satt med dom vid bussen och väntade på mamma. Aldin fick hälsa på Tindra, hon bara skrek av glädje; ALLAAAAAH! Haha, så söt. Kom hem för en stund sen, ska lägga mig och mysa med min älsklingskisse nu. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0