- 16.35



Kvällen igår va kaos. Bråkade med mamma och vet inte vad. Aldin ringde en stund med. Satt och diskuterade hur mycket som helst med mamma, fram till 1 på natten. Shit! Aja, idag då.. Har varit i skolan. Hände inget särskillt. Vi gick runt i klasserna och pratade om våran Halloween fest. Gick med Mattias till åttorna och sen alla sjuor. De gick fett bra hos alla förutom hos 7D haha.. Och det skyller vi på att det var för jag hade Gustav med mig istället för Mattias.. Eftersom jag inte hann börja med någonting på NO:n så gick jag in och kollade på film med åttorna. Sen diskuterade vi våran halloween fest en hel lektion sen hade vi bara idrott sen slutade vi. HAHAH, bestämde lite grejer på idrotten med Johanna och Tove. kommer bli gaaaaaaalet! Aja, bio ikväll iaf. Har ingenting att ha på mig, dööööö. Puss


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0