- 19.36



Hejdär. Var i plugget hela dagen. Efter lunch åkte vi till Skärholmen och kollade på någon hel skum teater haha. Efteråt så drog jag och Johanna till Tumba, satt där och chillade och träffade lite folk. Efter det drog vi upp till Storvreten, jag drog till Aldins bror där han var och Johanna drog. Haha, kärlek till hans brors hund. Så söt! Och valparna, jag dooooog. Vill ha en! Var där ett tag och kollade på TV sen drog jag vid 5-halv6. Mötet vi skulle haft sket jag i, eftersom jag inte behövde gå på det eftersom det bara var gruppen som hade hand om spökrundan (Till våran Halloween fest) som behövde vara där så jag drog hem. Var väl det, eller jo juste. På bussen hem var det en liten kille, gick säkert bara i tvåan som inte fick åka med på bussen, chaffören bara slängde ut han. Skit elakt! Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0