- 20.10



Bara varit i skolan idag. Inte hänt något särskillt. Johanna har skaffat vita linser, hahah alla blev fett rädda. Riktigt roligt faktiskt. Sen kittlade Aldin och Gustav ihjäl mig under en rast, trodde ärligt talat jag skulle dö. Skrek så väggarna gick sönder i korridorren, okej inte riktigt men nästan. På hemkunskapen gjorde vi typ några köttbullar med ris och sen morotskaka. Jag var med Seffi och vi delade på allt så jag fixade morotskakan. HAHAHA dränkte den i vaniljsocker tyyyp. Hahah! Iaf sen drog jag, Seffi och Binta med Johanna. Vi hoppade av i Vårsta. Drog och solade. Binta var med mig en stund men drog sen. Mötte min storasyster när jag skulle lämna nyckeln. Missade precis 5bussen men Binta och hennes pappa kom förbi så fick skjuts av dom. Sjukt skönt! Annars då, jo jag är osams med min mamma så är inte på speciellt bra humör.. Imorgon är det skola och troligvis bio på kvällen iaf. Mys! Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0