- 21.05



Hej på er! Vaknade av att Aldin ringt mig imorse, var tvungen att ringa upp mina sista pengar på mobilen då.. Jag var för trött för att komma på det då så aa. Ringde han iaf och pratade med han i någon timme, var helt död. Kom upp sen, stressade som fan och duschade och allt. Fick skjuts av mamma till bussen där jag åkte till Östertälje och sen vidare till stan för att möta upp E. Gick liteeeeeee fel på tåget dit, herregud vad jag kan skämma ut mig. HAHAHHA! Aja, kör bara. Vi gick runt i stan lite överallt. Drog därifrån vid fem - halvsextiden för han skulle iväg med sina kompisar, har bestämt att fredagen spenderas med honom. Troligen fler dagar med. Myspys! Annars är min storasyster här, vi gör inget särskillt. Jo en till grej, hästen har kommit idag. En brun Dponny är allt jag vet, har inte ens sätt honom ännu?! Ska upp dit imorgon och gulla med han. Åh vad glad jag är! Sen ska jag upp och fira min typ syssling på kvällen med släkt osv. Så det blir bara att vara hemma imorgon. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0