- 22.29



Sitter och lyssnar på massa låtar från i somras. Bara vällde fram minnen. Hur ser jag på den här sommaren? Som den absolut bästa men samtidigt den vidrigaste jag varit med om. Jag vet inte vad jag håller på med egentligen. Jag är fortfarande sårad inombords, det kan jag inte förneka. Men jag har alltid varit en skicklig skådespelare. Skulle aldrig låta någon få se mig svag. Aldrig! Det är just den sidan jag älskar hos mig själv så jävla mycket. Men det spelar ingen som helst roll längre ändå. Jag kanske saknar dig och allt de vi hade men jag tror ändå aldrig jag skulle försöka igen hur mycket jag än älskar dig. Jag var rädd för kärlek innan dig och ännu räddare för den nu. Jag lär mig inte av mina misstag, jag försvårar det bara för mig igen. Tänker aldrig släppa in någon igen förän jag är 20+ och så äre.. Nu har jag bestämt mig. Braaa!


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0