- 23.39



Heej gullisar. Sitter och pratar med några och har precis gjort klart musiken. Nu är den där skiten äntligen förbi, ska bara redovisa det senare i veckan med nu. Men nu slipper min lärare stå och gnälla på mig imorgon, haha tror hon blir lite besviken eftersom hon seriöst hatar mig. Iaf vad har hänt idag? Inte ett skit. Har pluggat som vanligt, fan inte van vid att plugga såhär mycket.. Juste, Aldin ringde mig och skrek att dom var i final, hahaha. Dom vann också, sjukt duktiga! Imorgon är det konsert som gäller annars, skulle egentligen till Diana som alltid men mamma ville ha hem mig imorgon så tror jag ska hem och sen åka dit med Johanna, får se hur det blir med de. Annars i veckan händer inget särskillt, ska på bio på fredag men annars vet jag inte. Hugo ligger iallafall på databordet nu och håller på och gör sig till så ska ta med han till sängen strax och sova. Pussis

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0