- 23.58

Jag kör en lista ikväll med. Ni får avgöra själv om ni vill läsa eller inte. Annars har jag bara varit sjuk hela dagen, blir hemma imorgon med. Puss!

VEM inte nån.

Vem fick du senaste sms av? Andreas.
Vem tänker du på nu? Hugo..
Vem pratade du senast i telefon med? Aldin.
Vems hus var du senast i? Typ, vet faktiskt inte :o
Vem önskar du var med dig nu? Ingen, för jag känner mig så sjukt ful nu när jag är sjuk. BLÄÄ!
Vem är din favoritsläkting? Släkting? Mormor tror jag nog
Vem är i rummet med dig? Mami.
Vem pussade du senast? E.
Vem kysste du senast? A.
Vem var du med senast? Oj, förutom alla i skolan så E.

VAR

Var handlar du mest? Lär väl vara på H&M, Gina tricot, Bik bok osv.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Har ingen tröja, bara BH..
Var åkte du senast bil? Hem från skolan i Tisdags.
Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.

VAD

Vad drack du senast? Saft.
Vad är det för färg på dina byxor? Gråa mjukisar.
Vad är den närmaste saken som är blå? Typ nedredelen av skärmen på datorn, vid start och allt de där.
Vad har du på fötterna? Inget? Nagellack på naglarna?
Vad är din favorit färg? Rosa oftast.
Vilken film såg du senast? Crazy, Stupid, Love.
Vad hör du just nu? Tvättmaskinen, haha och min sms signal precis.
Vad åt du senast? Äpple.

HAR DU NÅGONSIN

Hånglat på en bio? Yes.
Hånglat i skogen? Minnen, jaa..
Tyckt att din kusin är het? Haha tänker inte på det sättet.. Ledsen
Sovit naken? Yes.
Kört över hastighetengränsen? HAHAHA, nä har inte bil.
Målat om ditt rum? Nixpix.
Dansat framför en spegel? Haha. Alldeles för många gånger.
Fått hicka? Seriöst, Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?
Dumpat någon? Ja och jag hatar sånt.
Stulit pengar från en kompis? Nej?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Haha ja, jag och Johanna liftar ibland till bussen när vi är hos henne, hihi.
Varit i slagsmål? Inte direkt.
Smugit ur ditt hus? Haha ja.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Japp.
Hånglat med en främling? Kan man säga..
Älskar eller saknar någon nu? Båda delarna.
Sovit i någon annans säng? Jarrå!


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0