- Måndag


Hej folket. Rätt så kaos dag idag. Efter lunchen har det varit bråk mellan två i min skola, varav en i min klass som senare fick åka till akuten. Var blandade känslor hos min klass och vi fick snacka med massa lärare. Sen så var jag och några till inne hos 8A och kollade på film tills våran kära mentor kommer och anklagar mig och Seffi för skolk. Man bara okej, vänta lite hade du våran lektion nu? ELLER? Åh, orkar inte henne. Resten av dagen planerade vi bara våran Halloween fest som kommer bli såååååå grym! Jag ska fixa lokalen med några i min klass. Och Aldin kommer även vara våran DJ under hela kvällen. Tror faktiskt det kommer bli jävligt lyckat i år. Massor med pengar tjänar vi också till våran klassresa i nian, jag hoppas på att det blir Italien eller Barcelona vi åker till iaf. Och bara för min lärare som jag hatar älskar Italien så ska jag göra allt som krävs för att åka till Barcelona, heheh! puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0