22.54



Haaallå folket. Jag är typ död. Ska sova nästa. Vill vara hemma imorgon till 100% men lovade precis Aldin att inte vara de, snubben har lyckats övertala mig att systemkameran ska med imorgon så räkna med bildbomb på Aldin imorgon på facebook allaaaa.. Idag då, jo vi hade Origenteringsdag och efter tredje kontrollen jag bara nä jag vill inte. Var såååååå otaggad! Men det blev rätt kul sen när det visade sig att vi kunde springa ikapp 8A som börjat ungefär 1½ timme tidigare än oss så köööööööööör, haha. Jag och Johanna var först i mål från våran klass och vi sprang förbi massa från 8A och var 10min efter Aldin, Andreas och alla som vi jagade. Japp, jag ringde dom hela tiden hehe. Tror vi hade snabbaste tiden av alla åttorna idag förutom Olle, whii.

Sen drog jag och Johanna hem med bussen iaf. Jag duschade och böt om och skit sen fick vi skjuts av mamma till Vårsta. Åkte vidare till Segersjö och var ute med Aldin och Andreas resten av eftermiddagen. Sen drog jag och Johanna och käka kebab och åkte upp till deras träning. Men Maria lyckats övertala oss att åka till hennes busshållplats och då gick självklart bussfanet inte förrän efter 40min men vi satt där på träningen i en kvart och frös ihjäl. Hann inte hälsa på killarna eftersom Johannas mamma kom men nu är jag hemma iaf, la precis på i tele. Ska typ gå och dö lite hos mamma. Nej men jag är fett deppig, mens snart och alltid de här jävla humöret då. Fuck off! puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0