- 13.39



Hemma idag med. Ska försöka plugga men jag är så jävla seg på att komma igång. Runt 3-4 tiden kommer lillasyster hem från dagis så bara att sätta igång, annars kommer det aldrig gå haha. Sen ikväll ska jag fira min älskade mormor som fyller år med släkten och så. Mys på det. Mamma har lovat mig lite nya kläder nu, ska åka och prova Kenza jackan iaf. OM jag är glad. Den kommer bli min. Nanana, bäästa! Funderar även på vad jag ska ha för jacka i vinter. Känns lite som jag vuxit ifrån min canada goose, kommer nog använda den rätt flitigt i vinter med men det är nog dens sista vinter tror jag.. Tror jag ska köpa mig en fuskpäls eller en enkel vanlig svart bara. Åh, svårt de där.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0