- 16.57



Gammal bild från 2008.

I vilket fall. Hallå ni! Skoldagen idag var riktigt bra faktiskt. Jag och Johanna åkte med mami till plugget. Drog till musiken. Fast Aldin ringde mig så drog med han till skåpen istället. Ehm sen, på musiken satt vi och diskuterade massa tråkiga instrument skit. Jag bryr mig verkligen inteeeeeeee. Men ska man ha betyg så ska man. Sen hade vi SO, tycker faktiskt det är grymt kul. Haha, aja. Fick en kvart försening, skyller på Aldin och Andreas över det faktiskt. Hade lunch sen svenska. Skit tråkig eftersom vi kollar på världens sämsta film, aja. Det roliga är att vi ska jobba med tal nu iaf, hahah ska göra världens roligaste tal om Johanna. Det kan bli kul! ;) Efter det hade vi NO, vi satt och jobbade med datorerna. Så mycket skönare arbetssätt! Skulle egentligen dragigt och solat hos pappa men han svarade inte så åkte hem med mamma. Han ringde mig precis och skulle ge mig nycklarna så jag kan sola både imorgon och på Onsdag. Mitt liv är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bra just nu! puss


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0