- 18.14



Fin tjeeeeeej. Eller inte! Haha men bjuder på den. Känns så skönt att ha lösenord till bloggen. Kan lägga upp vilka bilder jag vill, hur fula dom än är hehe.

Blir bara en hemmadag idag. Somnade med sminket på igårkväll och allt så då blir resultatet att jag kommer känna mig grymt ful hela dagen idag ovasett vad. Julia frågade om jag ville med ut precis men jag orkar bara inte. Man känner verkligen skillnad nu sen sommarlovet, mina ögon alltså haha, helt död tjej. Aja, vi bestämde precis att ses på måndag eller tisdag så det blir bra. Idag har jag suttit med Aldin i telefon en stund. Sen kom Rikard hem med våran dator. HUR GLAD TJEJ ÄR JAG?!?!? Riktigt, min älskade jävla dator. Åh kärlek. Men vet ni, haha det roliga är att jag sitter vid den bärbara som mamma köpt. ;) Aja, ska kolla film med Tindris. Ha en bra kväll vännerna.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0