- 19.45



Gammal bild på Diana,mig och Madde. Fina tider det!

I vilket fall. Ehm igår så var Aldin tillbaka. Annars hände inget särskillt. Jo förresten, vi hade skolfotooooooooo! OCH JAG FICK STÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Så jävla glad. Fick sitta ner förra året och hatade det, men iår så. Bääääästa. Älskar fotografen. Han bara "Det ser lite tomt ut hmmmmm.." började kolla runt, han bara "Men vi tar er två!" till mig och Diana vi bara skrek och sprang upp. Tyvärr tog ju Diana den bästa sidan så jag fick stå rakt fram i mitten, inbillar mig också att jag stog snett med huvudet. Lååååånghals! Fint, riktigt. Äsh orkar faktiskt inte bry mig. Ensamma fotot blev iaf helt okej. Slutade sen så drog hem med Johanna.

Idag så har det bara varit en vanlig dag. 8A fuckade våra internet och jag menar verkligen FUCKADE. Vet inte vad vissa människor därifrån lyckades med men helt plötsligt så stängdes hela internet av för alla i min klass tack vare dom. Hatar dom ibland, nej skoja. Kärlek till dom där människorna. Tycker faktiskt mer om dom än de i min klass. Konstigt nog ;) Jo juste, jag och Johanna sprang vilse på idrotten. Inte bra! Ehm, vi fick sluta tidigare men jag stannade kvar och väntade på mamma. Stod och pratade lite med Aldin och Andreas men sen skulle dom till bussen så blev kvar med Olle, Erik och några fler. Sen drog jag med mamma till Vårsta. Mötte upp några där. Hihi. Väntar på att Dennis ska ringa men han var tydligen inte hemma så ska in och ringa Kevin på skype först. Pussen

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0