- 19.45



Hallå där. Ska strax börja packa och så inför Björkö. Är inte alls lika taggad som tidigare, beror säkert på att jag är sjuk först och främst men också av andra anledningar. I vilket fall idag i skolan så spöregnade det, satt och hade någon redovisning i matte i hundra år, fattade ingenting men aja. Sen hade vi Elevrådsmöte, höll på att somna i början och tänkte "vafan har jag gett mig in på?!" men sen blev det bättre, Mattias övertalade till och med mig att gå med i styrelsen. Hur gick det till? Aa kan man fråga sig. Jag får sitta vid datorn när vi har våra möten iaf, niiiiiice. Sen nästa Onsdag var det någon speciell dag. Inte bestämt om jag ska gå på den ännu.. Men iaf sen hade vi lunch. Lackade bäver på killarna som tagigt mitt tuggumi och tvingade Jojje att spotta ut sitt eftersom han gått runt och gett till alla, veckan innan min mens. Och helt seriöst, jag blir fuck up då. Gråter för allt, blir sur för allt är glad i nästa sekund och mår bara allmänt dåligt. Skit jobbigt. Killarna höll på med någon sjuk grej sen fick Aldin för sig att göra de på mig så jag blev jagad in på toan. Men sen kom lärarna och bara "En åt gången" hhahahaha så ääägd. Sen blev jag tydligen världens dissare enligt han, venne vad när det var han som var det haha.

Menmen drog med Diana ner till godishörnan där jag träffade Elliot och Andreas, söta små barndomsvänner. Killarna är 98:or och har växt om mig, vilka jävlar asså! Hah. Sen drog jag och väntade på pappa. Träffade även Maria och Walid. Mötte pappa sen och fixade mitt busskort som inte gick att använda, förlängde de även så nu räcker det till 2Januari 2012. Skönt det. Fick skjuts till Vårsta sen, drog upp till Bremora och ringde Dennis. Han och Fredde kom och gjorde mig sällskap medans jag solade. Sen drog jag hem runt 6. Nu måste jag faktiskt sätta igång med packningen, pössi!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0