- 20.23



Hej sötisar. Ingen uppdatering igår men jag hann bara inte.. Hände inget särskillt i skolan iaf. Eller jo, vi hade redovisning på Engelskan, det gick skitbra! Haha, de hade aldrig gått om inte Aldin hade översatt åt mig.. Killen är bäst! Sista lektionen hade inte vi någon hemkunskap för vi skulle typ hA NO istället eller jag fattade inte riktigt. Slutade iaf med att jag origenterade med Aldin och Andreas istället. Dom tog två kontroller sen drog vi mot Segersjö för Aldin skulle hämta några grejer sen drog vi tillbaka.. Vet inte vad jag ska säga, kan bara säga att maaaaaaaaassa minnen kom upp. Kaos. Aja, jag drog tillbaka och mötte Johanna och sen drog jag hem. Pluggade som jag vet inte vad, blev klar med Johannas tal.

Sen idag började det med att jag var sååååååååååååå jävla trött. Orkade verkligen inte. Men kom upp ändå. Hade en helmysig första lektion med min klass, vi alla läste upp våra tal och käkade fruktsallad. Kan bara säga såhär, KÄÄÄRLEK TILL MIN KLASS! Mitt tal om Johanna gick super. Och Gustavs tal om mig var, HAHAHAHA aa riktigt roligt faktiskt. Sen hade vi en egen lektion i klassrummet eftersom vi inte hade någon lärare. 8As lärare kollade till oss då och då istället. Gick in och frågade om en dator så jag fick en. Aldin kommer fram och kollar på den jättelänge jag bara vad gör du? Haha. Sen när jag varit inne på facebook i max 5min så kommer det där jävla meddelandet upp att datorn kommer stänga av sig inom 30sek och sen ett meddelande "PÖSS" fyfaaaaan vad irriterad jag blev på han haha. Så var tvungen att hämta en annan dator. Men vi slutade ändå nästan så spelade inte så stor roll. Var ute och origenterade med min bästevän sen, vi är faktiskt sjukt grymma ihop! Trots att Johanna skickar ner mig på fel ställen gång på gång. Jävla mupp. Vrickade iaf foten, kan knappt gå. Gör aaaaaaaaaaasont.

Ska se på idol med mamma nu iaf, pussen.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0