- 21.10



Finns massor med bilder på facebook från Björkö. Orkar inte ladda upp fler här, inte just nu iaf. Dagarna där borta har varit skit mysiga iaf. Som vanligt så höll jag ihop med Florence allra mest. Som alltid när vi är iväg någonstans nästan. Men hade mycket kul med även Amanda, Nelly, Seffi, My, Marta och Diana. Johanna med, under den korta tid hon var där. Orkar inte dra  Björkö just nu. Gör det senare.

 Deckade iaf direkt när jag kom hem, sov som en stock till 7 någon gång då jag vaknade av smsbomb. Somnade sen igen och sov till klockan 9imorse. Med en död mobil för första gången, listade ut sen att inga sms kom fram. Kul. Vid tre tiden så bombades däremot min mobil med 24sms. Man bara oooj? Aldin hade iaf smsat så ringde han och pratade lite. Dom var på båten påväg hem. Fick sms för någon halvtimme sen att han åkte förbi mitt hus hahah. Ska strax hoppa in i duschen sen ska jag lägga mig i soffan och tjocka med chips. Btw är jag sjuk så det skriiiiiker om det. Är helt hes som helst pågrund av fuckad hals, har feber, snuva, nyser och hostar hela tiden. Mysigt!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0