- 21.14



Hallå folket. Ska snart öppna upp min blogg tror jag, haha. Iaf dagen började med att jag försov mig. Lyyyyyckat. Vaknade 07.08 och skulle åka hemifrån 07.20 men jag klarade det faktiskt. Blev en osminkad dag idag igen. Åkte med Johanna på morgonen och mötte sen upp de andra till Elevrådet och åkte med de till Hallunda. Umgicks med Mattias, Andreas och Hala framför allt hela dagen. Det var faktiskt helt okej. HAHAHA, Jag och Andreas upptäckte värsta luffaren som hade ställt sig och pissade utanför byggnaden precis som hade as stora fönster så alla såg. Viiiiiidrigt. Efteråt drog jag med alla tillbaka till Tumba och tog sen 717 därifrån till Vårsta. Jonas kom på bussen, blev asrädd när någon bara satte sig bredvid mig HAHAH. Sen kom även Hampus och Tim med. Chillpill. Åkte till pappa och solade. Sen hem igen med halv6 bussen. Vi skulle haft något möte idag i skolan vid halv7 men jag gick aldrig på de.. Ojdå liksom aja, jag överlever. Ska hoppa in i duschen nu iaf. Mys!!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0