- 21.28



Skitful bild, hahaha.. Iaf, kör dagen snabbt då. Vi började med Engelska. Vi ska ha något grupparbete i två veckor jag bara ååh nej. Men hamnade med Diana och Niklas så det blir nog helt okej! Vi ska använda datorerna med. Underbaaaaaart. Kan säga att jag iaf inte hann långt med att skriva om shoppningen i london. Satt istället inne på facebook och snackade med Aldin och Andreas som satt i ett annat klassrum och hade NO haha. Har iaf bestämt med Aldin att han ska få översätta hela min text till engelska och jag gör som han säger i en hel dag. Det är fan värt det, seriöst haha. Hatar engelska. Hade idrott sen, höll bara på med kartkunskap. Sen musik. Satt och lyssnade på en massa teori som vi ska ha prov i den 14september. Döda mig! Sen hade vi lunch. Hände inget särskillt där. Satt med alla och bara pratade, älskar verkligen folket. Hade matte sen i hundra år, skit tråkigt. Satt och hade frågestund med alla och sen slutade vi med slöjd. Var ett jävla liv på mig och Diana med grupperna men vafaaan haha. Slutade med att vi fick trä.. Vi skulle göra någon skiss men det slutade med att jag skrev "Karro är BÄST" och sen under det "Diana är SÄMST" sen satte jag upp den, det var min träslöjdlektion.

 Sen drog jag till bussen som sagt med Aldin och Andreas där Walid var med. Drog med dom till Segersjö och var där ett tag och sen hem. Det var väl det. Till på köpet är jag sjuk och ska ha mens snart vilket betyder att jag har världens sämsta humör och är överdrivet känslig. Gråter i ena sekunden, glad i nästa och sen as förbannad. Ska försöka hålla mitt humör lagom jämnt den här gången nu så jag slipper bli osams med folk.. Hur det nu ska gå.. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0