- 21.37



Söt osminkad tjej. ELLER?! Aja körde på osminkat idag.. Så skönt att sova dom där extra 10min hehe.. Kör nog på de imorgon med. Men på Onsdag blir de smink för då ska Elevrådet iväg på någonting där de kommer vara massa annat folk med. Kulkul. Idag iaf så kom jag lite sent men min lärare bryr sig inte ändåå, hade mitt musikprov som nog gick skitbra. Sen rullade lektionen och dagen på som vanligt. Eller jo juste, Gustav har skrivit världens elakaste tal om mig. Jag lovar, bara negativa grejer haha speciellt om mitt humör med. "Karros humör är som natt och dag och så lalala" man bara fuck yoooooooou. Iaf, sen så.. Har de inte hänt något mer. Drog hem direkt efter plugget och har knarkat Skilda världar hela eftermiddagen. Bara en dvd kvar nu. Vill inteeeeee, åh. Ska iaf duscha nu och sen ringa Nico. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0