- 22.43




Ska snart hoppa in i duschen. Orkar inte dra helgen. Men Johanna sov här igår iaf. Vet inte vad som händer imorgon förutom skolan. Ska ha mitt musikprov också. Har jag pluggat? Haha nej tyvärr. Smart tjej. Har det som första lektion imorgon med. Kuuuuul. Ska skynda mig lite nu, mamma bara tjatar. Vi håller på och kollar på en serie som gick mellan 1996 - 2002. Skilda världar, mamma har köpt första boxen. Handlar om två tvillingar som skildes åt från varann vid födseln, föräldrarna tog varsin och sen blir dom kära i varandra nu och ingen vet vem den andra är. HAHAHA, sjukt egentligen. Iaf grejen jag skulle komma fram till var att heeeeeeeelvete vad snygga killarna är. Jag dööööör. Och jag som inte gillar blåögda, blonda riktiga svensson annars, men dom här killarna. Mums! Avlider. Iaf, ska skynda mig nu. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0