- 23.35



Försov mig imorse men har annars varit i skolan hela dagen. Hände inget speciellt alls där. Efter hemkunskapen drog jag med Seffi ner till Tumba men precis när våran buss kommer så ringer mamma och frågade om jag ville ha skjuts så vi åkte med henne. Skulle egentligen solat men kör på de imorgon istället sen under helgen. Skolfoto sen på Måndag och då fan ska jag vara brun. Fortfarande panik över om jag ska ha rakt eller lockigt hår menmen. Annars i helgen blir det bara plugg. Har massa provn nästa vecka och redovisningar i Svenska, Engelska, Matte, Spanska och jag vet inte vaaaaaaaad. Döda mig. Aldin måste komma hem nu så han kan fixa min engelska, haha han är den enda som orkar hjälpa mig.. Men vi har ju vårt avtal så.. Men bortsett från att jag ska sola imorgon så blir det nog Johanna troligen. Nu ska jag sova iaf, puuss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0