- Måndag



Jag orkar inteeeeee. Tror jag skippar skolan imorgon. Är inte helt frisk sen är jag typ deprimerad nej men känner mig så. Ååååååååh. Iaf, varit i skolan hela dagen. Hade engelska första timmen, var helt död. Sen SO. Sen lunch. Killarna var fett jobbiga på lunchen. Skämtar intee.. Sen hade vi svenska och sen NO i hundra år. Drog ut den sista kvarten eftersom vi ändå inte gjorde något. Stod och pratade med Aldin och Andreas. Sen när vi slutat så drog jag till bussarna, träffade dom igen så pratade med dom lite sen kommer Jojje och bara - Asså hur gör man med busskortet egentligen? Lägger man bara fram det? HAHAHAH dog dååå. Så söt! Sista gången man träffade Aldin på två veckor, känns ju sådääär.. Aja, överlever nog. Btw, jag har en hemlig beundrare. Någon har skrivit "Jag älskar dig <3" på mitt skåp, hihi göll. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0