- Varje minut du är arg förlorar du 60sekunder av glädje.



Nu är jag klar med packningen. Nästintill, några laddare och så ska packas i med. Men tar det imorgon på morgonen. Känns jävligt skönt att jag ska spendera två timmar på en buss de första jag gör imorgon, SOOOOOOOOVA! Underbart. Iaf, satt med Andreas i lur medans jag packade och allt. Haha snubben tyckte jag var seg och han har nog rätt. Stod också hundra gånger och bara jag har ingenting att ha med mig lalal.. Hihi! Well, Hampus är typ lite småsur på mig nu.. Kul, asså förstår inte varför folk aldrig lyssnar vad man säger. opsiekdjgfhnxbm damp! Orkar faktiskt inte bry mig, jag är sjuk, jag har feber, jag har pms men ovasett vad så är det Björkö som gäller imorgon. KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR BARA! Ha skitbra dagar nu så ses vi när jag är hemma igen. Pöss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0