- Måste skriva av mig..



Jag vet helt seriöst inte vad jag ska göra längre. Ovasett vad jag gör så blir allt fel. Det känns som jag hamnat i en ond cirkel. Jag hittar inte ut. Får hårda slag tillbaka av dom jag tyr mig till mest vilket gör de ännu svårare att släppa in folk nära. Efter alla bråk är jag så känslig, jag känner mig som glas som någon tänker kasta ner på marken, ser de går i tusen bitar. Håller emot och vet att jag inte ska gå i dom tusen bitarna. Jag ska orka. Men vart vänder man sig till när ingen förstår? Hela världen känns mörk. Jag orkar inte med alla kraven som plötsligt släpps över mina axlar med plugget, familjen, vännerna, kärleken och allt. Förstår inte vad jag gjort för fel. Förut dög jag till att bara vara jag, den jag är. Nu helt plötsligt så försöker ni förändra mig? Jag faller längre och längre ner och grejen är den, jag orkar inte försöka ta mig upp. Jag har fallit och är inte stark nog att resa mig upp, slå tillbaka och visa att här är jag, inte ännu. Så länge så låter jag er alla välja för mig, jag ser bara på och ser hur ni gör mig till den ni vill att jag ska vara. En dag kommer jag inse att vafan håller jag på med?! Men just idag, så har jag inte orken till de.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0