00.16

Igår så kom Seffi, Emilia och Julia till mig. Vi satt i soffan och chillade osv. Sen drog Seffi och bara några minuter senare kom Jonas och Adde. Vi gjorde ingenting, satt och dega i soffan och prata. Myspys. Jag var dessutom helt död, hade kunnat somna när som haha. Sen drog alla vid halv 1 men Jonas stannade kvar en stund. Vi såg en film sen drog han så då blev jag själv kvar. Höll på att dö, bror min var ju inte hemma heller. Så ringde Gustav på skype och snackade med han tills jag somnade, lagade också käk till mig vid 5 på morgonen. Helt sjukt hungrig. Hahahah, köttbullar och makaroner, standard för mig som Tim säger.
Sen låg jag i sängen och gosade hela dagen tills Seffi smsa mig, så hon kom ner en stund och vi satt bara och pratade tills jag skulle till bussen. Mötte Tim på vägen med, skulle lämna lite grejer till han. Sen kom jag hem till mamma, imorgon är det prao som gäller. Pööööss



Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0