00.21

Skitful bild hahhahh. Jag är helt nyduschad, söt tjej! Kärlek till Seffi i vilket fal!

Well. Idag så var det sista dagen på praon. Jag och Seffi fick toppbetyg av dom, awi på det! Sen slutade vi runt 4, Aldin kom till oss också och var med dom sista minuterna. Sen drog vi till centrum, var med Julia och Emilia en stund sen drog vi till Vårsta. Köpte hårfärg och sen färgade vi min utväxt, satt hos mig och bara mös sen tog jag halv 9 bussen hem till mamma. Träffade Jonas och Adde snabbt vid bussen med. Imorgon så drar jag först till gymmet,  ska jag till pappa, så vi får se hur den kvällen slutar ;) Ska vara med Seffi under dagen i vilket fall. Puuuuss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0