00.59

Hejdär. Idag var det prao då, haha jag gick upp ur sängen när vi skulle börjat. Ups.. Haha, men så blir det ibland. Aja kom dit, var där till lite över 3. Julia och Emilia kom förbi så jag och Seffi käkade med dom. Bästa. Sen kom Evelina och vi åkte till skärholmen, tjejerna skulle köpa lite grejer och sen drog vi vidare till Alby för att träffa Seffis pojkvän. Var där någon timme sen drog vi vidare till Tumba. Satt inne på bibblan med Seffi och Emilia och bara snackade. Mys. Drog till bussen. Mötte Jonas. Hahah, jag fick värsta beslutångesten om jag skulle ta 117 eller 727 till vårsta, hahaha kaaaos. Well, sen kom Julia till Vårsta och vi tog bussen tillsammans hem, på bussen satt ju min kära söta bästavän. Så Johanna följde med mig hem sen en stund, myspys. Nej men hörrni, ska sova. Ska praoa tidigare imorgon och sen blir det gymmet med Emilia, köttaaaaa. Puss!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0