10 saker ni inte visste..

1. Av 5 av de lösenorden jag använder mig av är 4 stycken olika speciella datum för mig.
2. Jag hatar egentligen att umgås med tjejer, finns FÅ jag gillar .. 
3. Jag älskar när killar kommer upp bakifrån och kramar mig.
4. Jag hatar att vara på landet.
5. Jag kan inte passa tider, det är helt omöjligt.
6. När jag har bråttom hinner jag nästan jämnt, när jag har god tid på mig, aldrig haha.
7. Jag ääääääälskar min militärtröja. <3
8. Jag förlorade min oskuld för tidigt men hade inte sex på över ett helt år mellan 2010 - 2011.
9. Min katt är som min riktiga unge, skulle kunna döda för honom.
10. Jag har jättelätt för att få kontakt med folk och kunna prata med nya människor, svårare med tjejer däremot men det har ju sina anledningar som jag skrev lite högre upp haha.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0