10.50

Lite bilder från en skitskön helg! I fredags skulle jag och Seffi träffat några men det ändrades helt och under lördagen mötte vi upp George och Johannes en stund. Satt där mitt i Tumba centrum på natten och frös som utav helvete Skulle egentligen till salem, men tur som fan att man inte drog dit. Hade spårat ut totalt. Sen skulle vi till Seffis killkompis ett tag men så blev det inte heller. Sen ringde Fredde och frågade vad vi gjorde, så han, Jonas, Jesper, Fille och Oskar mötte oss i centrum sen tog vi bussen hem till mig. Min bror fick ett utbrott på oss runt 4-5 så då drog Jeppe. Vi andra la oss i sängen förutom Fredde som hamnade i soffan haha. 4 pers i en säng är knappt okej alltså, jag och Jonas fick ligga som värsta cpna medans de andra hade det as skönt. Aja, jag och Fille drog iallafall ut till soffan och sov där någon timme. Sen drog alla.
När jag och Seffi vaknade blev det till att städa. Sen drog hon hem och jag mötte upp Tim och David vid Willys, käkade donken sen gick vi och drog ut på tiden i Tumba ett tag sen tillbaka till Vårsta. Efter ett tag kom Jeppe och David också, sen kom Fille och Fredde också. Så var ute med de ett tag. Mötte bror min sen i Vårsta och åkte till mormor på påskmiddag.
Sen ringde Johanna dit och vi drog till pappa och fixade oss, senare kom Tim, Jonas, Jeppe och David dit. Men David drog rätt tidigt, Tim ska vi inte tala om och inte Johanna heller för den delen.
Så yes, det var den helgen det! PUUUSS



Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0