13.29

Kommer få skolk från matten nu men skiter it. Sitter helt forever alone utanför syslöjden och laddar min mobil. Var sur redan innan och sen kommer min jävla mattelärare och bara flytta på dig, gå härifrån när jag måste ladda mobilen för den är helt urladdad, jävla ijfgdksoapkdjnvfp inga ord! Så sket it, drog ut i stället. Är så sur så hela benen skakar. Annars idag har jag haft Elevråd, 20min engelska, idrott (jag och Seffi satt och dunka musik medans de andra hade redovisning) och sen musik, fast där satt jag bara och pratade med Gustav. Känns som jag gjort riktigt bra ifrån mig idag, inte. Tagga till syslöjden sen. Well ska snacka med Aldin nuu..

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0