21.00

Tjenare. Haha, jag faila så totalt idag. Kommer till Vårsta, sitter och väntar på bussen upp till Bremora eftersom min jävla påse hade gått sönder och jag hade en as tung väska med mig. Går på bussen men ser att den åker åt fel håll. Whii, man är så smart att man tagigt 727an. Jävla anus. Hoppa av vid första busshållplats, självklart gick ingen buss så det var bara att gå tillbaka. När jag är vid rondellen så åker självklart 716 förbi, man bara yeees. Skulle möta Jonas halv också uppe vid bremora busshållplats, men tänkte att jag kan vänta till 47 (klockan var runt 35) men inser sen att det är lördag och att bussen inte går då. Fick världens utbrott och bara skrek men började gå upp iallafall, möter en förvirrad Jonas halvvägs, hahhaha stackarn hade inga batterier på mobilen så han måste ju trott att jag var helt dum. Sen senare gick jag iallafall upp till Seffi, Julia kom dit senare också. Men de två skulle på filmmys, jag orkade inte följa med så jag sitter helt forever alone här hemma och är skitsur. HOPPAS verkligen min bror kan vara gullig mot mig så att min söndag löser sig. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0