Sanningen..

Det var länge sen vi älskade varandra nu. Kanske borde vi klippt våra band till varann för länge sen. Men det är svårt att låta en del av sig själv gå, det var det för dig med. Vi lurade oss själva bara att det var bättre. Om ett tag kommer jag känna mig lika panikslagen som sist när vi bröt kontakt. För du är ändå min vän, trots att du är helt fuck up oftare och oftare numera. Jag pallar inte ta mer skit från dig, vet inte varför du fuckar ur på mig. Hade du bara kunnat berätta det hade allt varit så mycket enklare. Men det är bara mig du inte tål när jag gör saker, över hälften av dina vänner är värre än mig. Jag orkar inte det, orkar inte ta skit som jag inte förtjänar. Jag var aldrig bra nog för dig, kommer aldrig vara det. Inse det. Du begär för mycket av mig. Jag har alltid försökt göra allt för dig men aldrig lyckats. Kommer alltid hata alla som förstörde mellan oss. Vi var inte tillräckligt starka för att hålla ihop. Tyvärr så var vi inte det. Du trodde alltid att jag ljög för dig, trots att det var du som visste alla hemligheter. Du som fick veta allt. Det jag inte sa, var bara för att inte oroa dig eller för att inte göra dig sur på mig i onödan och det var inte för jag brydde mig om mig själv bara, utan för att jag brydde mig om oss! Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, du kommer alltid finnas kvar i mitt minne. Jag hatar att du gjort det här valet men jag tänker inte försöka rätta till saker och ting igen när jag inte gjort något fel mot dig. Inget varar ioförsig föralltid så ensam kvar hade vi båda blivit förr eller senare. För livet var nog aldrig menat för oss ändå. Hur mycket vi båda än ville det förut.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0